Zanimljivosti
Svaki peti muškarac alkos

Istraživanje provedeno na University of California pokazuje da najmanje svaki peti muškarac koji živi u razvijenim zemljama ima velike izglede da će u nekoj fazi života pretjerano konzumirati alkohol ili postati ovisan o njemu.
Istraživanje pokazuje i kako su izgledi za alkoholizam kod žena u razvijenim zemljama dvostruko manji nego kod muškaraca te da iznose između 8 i 10 posto.
Znanstvenici upozoravaju kako pretjerana konzumacija alkoholnih pića i razvoj ovisnosti u mlađoj životnoj dobi mogu očekivano trajanje života smanjiti za 10 do 15 godina.
U novoj studiji je utvrđeno i da pretjerana konzumacija alkohola sa sobom nosi 40 posto veće izglede za depresiju, te da je 80% alkoholičara ovisno i o cigaretama.
Prema njihovim podacima, lijekovi su nakon godinu dana terapije učinkoviti u tretiranju alkoholizma kod 50 do 60 posto pacijenata.